ما فقط برای رضایت مشتریان فعالیت میکنیم

ما فقط برای رضایت مشتریان فعالیت میکنیم

نوروز 1400 با کلی سفارش روبرو شدیم . بعضی از این محصولات هم چون خیلی پر فروش بودن بنا به درخواست مشتریان ناموجود نشدن تا زمانی که بار های جدید برسه و دوباره موجودی به حالت قبل برگرده و بعد برای مشتری ارسال بشه .

حالا مشکلاتی که بعد پیش اومد موجب شد تا بعضی از مشتریان بشدت ناراضی بشن از فروشگاه ! تا حدی که این نارضایتی صدای مدیران ارشد فروشگاه رو هم در اورد . با گذشته دو هفته بعد از سفارش مشتریان عزیز , هنوز محموله خریداری شده فروشگاه تحویل نشده بود !!! خب این امر طبیعی نبود چون نهایت با دو سه روز تاخیر محموله بدست انبار مرکزی میرسید , اما این دفعه محموله تحویل انبار نشده بود . ما سعی کردیم هر چه سریعتر این خلا رو برای مشتریا جبران کنیم و کلی سعی کردیم . باید بونیم که فقط برای فروشگاه رضایت مشتریانه که اهمیت داره نه چیز دیگه ای و بدین وسیله ما از مشتریان زیر بابت این تاخیر پیش امده عذر خواهی میکنیم !

  1. آقای محمد بیدمال
  2. ابوالفضل کیافر
  3. اقای محسن دیدبان
  4. اقای سید مصطفی ابطحی
  5. اقای شهریان حنیف زاده
  6. سید رضا موسوی حقیقی
  7. در نهایت آقای محمد محمدی که بنظر از همه شاکی تر هستن

جهت خدمات بهتر لطفا به این پرسشنامه پاسخ دهید . جهت بازدید پرسشنامه کلیک کنید

 

 

MilrM
دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • Maometto ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱:۴۳ ق٫ظ

    سلام
    اولا همونطور که در اطلاعیه نوشتید من بسیار شاکی‌ام از رفتاری که فروشگاه در قبالم داشت، دوما اینکه در وضعیت محصول درج شده “سفارش به طور کامل بازپرداخت شد.” درحالی که هنوز مبلغ به کارت بنده واریز نشده، سوما در این مورد تاخیر در ارسال یا کم و زیاد شدن هزینه به هیچ‌وجه برای من اهمیتی نداشت بلکه چیزی که بسیار بنده را عصبانی کرد رفتار فروشگاه در خصوص تماس‌های من به طرق مختلف بود؛ این عدم پاسخگویی به شدت دور از مشتری‌مداری بود؛ وگرنه در هر زمان اگر فردی از طرف فروشگاه با آرامش این توضیحات را در پاسخ به تماس‌هایم می‌داد نه تنها پیگیر شکایت نمی‌شدم بلکه چون عجله‌ای برای دریافت محصول نداشتم تا موجود شدن آن صبر می‌کردم و حتی الآن هم با پذیرش عذرخواهی شما در صورتی که ناریخ ارسال مشخص شود، می‌توانم شکایت‌هایم را پس بگیرم

    • MilrM ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲:۳۲ ب٫ظ

      با سلام و احترام :
      بدلیل تغییر فعلی مکان و انبار گردانی این مشکل پیش امد . و بنده و همکارانم از شما عذر خواهی میکنیم .
      همچنین تمام مبلغ بحساب شما عودت داده شده است .
      در صورت نیاز به پیگیری بیشتر میتوانید . در همین صفحه نظر خود را ثبت نمایید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.